Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε λάθος στην παραγγελία σας, είτε στην ποσότητα είτε στο είδος των προϊόντων που παραγγείλατε, ή αλλάξετε γνώμη μετά την online καταχώριση της παραγγελίας ή την τηλεφωνική παραγγελία, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, μόνο αν τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στις συνεργαζόμενες εταιρείες προς αποστολή. Για την ακύρωση επικοινωνήστε με το www.ieramoni.gr “ΜΕΤΟΧΙ” τηλεφωνικά στο 2110133890 ή μέσω email στο [email protected]

Επιστροφή προϊόντων

Τα προϊόντα που αγοράζετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονται από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το www.ieramoni.gr , θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς, ώστε να το επιδείξετε ή να το αποστείλετε αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε.

Σε περίπτωση που επιστρέψετε προϊόντα που δεν είναι ελαττωματικά, θα σας δοθεί ένα voucher για αγορές ίσης αξίας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αλλά δεν θα σας επιστραφούν χρήματα. Επιπλέον επωμίζεστε τα μεταφορικά έξοδα τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στα γραφεία μας όσο για την αποστολή εκ νέου της νέας παραγγελίας που θα πραγματοποιήσετε. Η αποστολή της νέας παραγγελίας θα γίνει αφού λάβουμε τα προϊόντα που επιστρέψατε για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι σε καλή κατάσταση.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ν.2251/1994 για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις: δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα· ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση· στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία

Ελαττωματικά προϊόντα

Ο πελάτης δικαιούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν φθορές, δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του προϊόντος και να το επιστρέψει στον διανομέα. Διαφορετικά, χρειάζεται να αναγγείλει την ύπαρξη ελαττωμάτων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.

Πολιτική Αντιμετώπισης Παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία στο τηλ. 2110133890, ή με email στο [email protected] ή αυτοπροσώπως στα γραφεία μας μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Απευθυνθείτε στα γραφεία μας  Κρέμου Γεωργίου 7Β Τ.Κ 17676 Καλλιθέα Αττικής περίπτωση ανάγκης για διόρθωση – επισκευή των προϊόντων, καθώς και για ό,τι αφορά στην εγγύηση των προϊόντων που παρέχει, κατά νόμο, ο προμηθευτής.

BulgarianEnglishFrenchGermanGreekLithuanianPolish